ponedeljek, 12. maj 2008

Kako skriti cache?
Ko se odpravljam na geo-lov se velikokrat sprašujem, kako je lastnik cacheja skril svoj zaklad? Kam ga je položil in kakšno geo-finto je uporabil?

Podobno je, ko razmišljam o načinih, kako skriti geo-zaklad našega tima pred bunkeljni, obenem pa "posvečenim" vseeno omogočiti najdbo zaklada.

Pred kratkim sem bil presenečen nad odkritjem izjemno zanimivega načina prekrivanja identitete. Stvar je takale...

Varovanje P&R (park & ride) prostorov je vedno zelo spoštovano, in pri tem bila ideja točno taka, le da je varovanje izvedeno s pomočjo objekta, ki ni tisto, za kar se izdaja!


Tudi sam sem bil v dvomih. "Stvar" sem si ogledal od blizu, a me je vseeno skrbelo! Ko sem se "objekta" dotaknil, je začela na škatlici utripati rdeča lučka! Kot da bi se nekaj aktiviralo!

Ali me opazujejo? Ali bo prišla varnostna služba?
Po teh vprašanjih, ki sem si jih zastavil ob "dotiku" sem "ušel" nazaj v avto!

Po ponovnem branju nemškega opisa (nemščino obvladam na zelo osnovnem nivoju) sem se le odločil za bolj konkreten pristop.

Nato sem "varnostni kameri" izpulil objektiv! Uff kako me je pri tem stiskalo pri srcu.....
A nato sem si le oddahnil. Vse je kazalo, da se nisem zmotil ...


V avtu sem nato zapisal svoj obisk!

Ali ste tudi vi
imeli priložnost "srečati" kak "odtrgan" cache? Opišitega ga!

Ni komentarjev: